Never Say Never 3D

Hejsan!


Jag kommer inte att hinna skriva idag, eftersom jag har prov imorgon, plus att jag ska....
PÅ NEVER SAY NEVER IKVÄLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D
Ska på första visningen i Göteborg, klockan 18.20!! :D Någon mer som ska då?

Hoppas att ni inte blir ledsna, ni kan ju läsa de andra kapitlet igen, eller varför inte kommentera massa bara för att fördriva tiden? Hihi. Jag är så glad så jag vet inte vart jag ska ta vägen, men jag skriver imorgon i alla fall! :D
PUSSSS!!

Kommentarer
Postat av: sazz

FRÅGESTUND i min blogg, fråga mig någonting och du kan vinna ett fint pris. Tack på förhand!

2011-03-23 @ 16:39:47
URL: http://sazziies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Första gick kl. 15:15 jag var på den!

2011-03-23 @ 18:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0